wtorek, 31 października 2017

PAZNOKCIE HYBRYDOWE | ZESTAW STARTOWY SEMILAC

Hej kochani! Dzisiaj postanowiłam podzielić się z Wami moim najnowszym nabytkiem - zestawem startowym z Semilaca! Zdecydowałam się na zestaw z lampą UV 36W. Jest to pełnowartościowy zestaw startowy do wykonywania i usuwania manicure hybrydowego. Zawiera lampę Semilac UV 36W i 10 produktów niezbędnych do wykonania manicure.
W zestawie znajdują się:
 lampa Semilac UV 36W,
 Semilac BASE/TOP 2 in 1 - 7 ml,
 Semilac kolor 007 - 7 ml,
 odtłuszczacz Nail Cleaner Pure - 50 ml,
 Semilac Acetone - 50 ml,
 waciki bezpyłowe - 250 sztuk,
 Semilac Striper,
 blok polerski,
 pilniki do paznokci - 2 sztuki.

Jak na razie zestaw sprawuje mi się bardzo dobrze. Zaopatrzyłam się też w Semiflash od Semilaca, czyli popularny efekt lustra. Aby uzyskać ten efekt pyłek należy nakładać na top no wipe, czyli top bez przemywania. Nabyłam również kilka lakierów, które nie były dołączone do zestawu startowego:
 130 - Sleeping Beauty - oryginalne połączenie koloru pastelowego i neonowego w w odcieniu nasyconej, jasnej brzoskwini. Krycie koloru jest pełne.
 007 - Pink Rock - kolor, który dołączony był do zestawu startowego, intensywny, jasny róż o ciepłej, karminowej karnacji. Krycie koloru jest pełne.
 093 - Silver Dust - srebrna masa perłowa z domieszką maleńkiej, diamentowej drobinki. Krycie koloru jest pełne.
 031 - Black Diamond - jest to klasyczna czerń, krycie koloru jest pełne. Zalecane jest wydłużenie czasu utwardzania i nakładanie cienkich warstw.
 165 - Boyfriend Jeans - elegancki odcień niebieskiego z nutą szarości w tle. Krycie koloru jest pełne.
 056 - Pink Smile - bardzo jasny, liliowy odcień różu. Krycie koloru jest pełne.
 027 - Intense Red - klasyczny, głęboki odcień czerwieni, bez oranżowego tonu. Krycie koloru jest pełne.

Nie ukrywam, że jestem osobą początkującą jeśli chodzi o manicure hybrydowy, ale całkiem nieźle mi to wychodzi. Wpadłam na pomysł, aby pokazywać na blogu krok po kroku jak wykonuję każdą stylizację. Koniecznie dajcie mi znać w komentarzach czy taki pomysł się Wam podoba i napiszcie jakiego zestawu Wy używacie do stylizacji paznokci!

















13 komentarzy:

  1. Uwielbiam te lakiery, dziękuję za odwiedziny i miłego dnia ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam ten zestaw :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te lakiery są świetne! Osoba, która robi mi paznokcie na nich pracuje ;)

    https://livetourevel.blogspot.com/2017/11/fit-couple.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne kolorki, ale niestety nie robię hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam wszystkie lakiery z semilaca oprócz jednego i większość jest super, ale niektóre to totalny niewypał moim zdaniem :/
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie dzisiaj na blogu napisałam o moich pierwszych hybrydach. Sposób jest fajny i przede wszystkim trwały dla osób, które nie mają czasu na pazurkowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paznokcie hybrydowe to coś świetnego! Sama ich nie umiem robić, a bardzo bym chciała. Super post :*


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM


    OdpowiedzUsuń
  8. super blog..! zapraszam do mnie dopiero zaczynam<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię lakiery hybrydowe Semilac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam NeoNaila, ale po Twoim wpisie chyba spróbuje Semilaca!

    OdpowiedzUsuń