piątek, 12 sierpnia 2016

BEACH DAY | RAMONESKA

Hej! Od dłuższego czasu zastanawiam się czemu wszyscy narzekają na to, że wakacje się już kończą. Jestem zdania, że trzeba się cieszyć z tych tygodni, które zostały, a nie narzekać, że wakacje zbliżają się do końca. Wakacje są czasem odpoczynku i trzeba je jak najlepiej wykorzystać! Ja od wtorku jestem nad polskim morzem, ale pogoda jakoś nam nie sprzyja. Mimo tego, staram się cieszyć z wyjazdu i jak najlepiej go spędzić. W niedziele wracam do domu i myślę, że pomimo jednej małej wpadki, która wydarzyła się z mojej głupoty, wyjazd mogę zaliczyć do udanych. Mam tutaj parę fotek z plaży, które pomimo średniej pogody udało mi się zrobić. A ja, wszystkim Wam, życzę udanej końcówki wakacji! 











7 komentarzy:

  1. Ale piekne zdjęcia!♥ Te białe spodnie mnie urzekły, bo praktycznie wszędzie ich szukam :D

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM-klikaaaj:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy zestaw podoba mi się bardziej. Uwielbiam takie połączenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ty jesteś piękna! :)

    Obserwuję :*
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również staram się wykorzystywać te ostatnie dni i jak tylko ktoś mówi, że zostało tylko kilkanaście dni, to zatykam uszy :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Letnia stylizacja ze skórzaną kurtką, jest bosko.

    OdpowiedzUsuń