środa, 24 sierpnia 2016

UNIEJÓW | DENIM SKIRT

Cześć Wam! Dzisiaj przychodzę z postem typowo modowym. Wczoraj byłam na sesji z kolegą, którego stronkę podlinkuję Wam niżej. Gorąco polecam! Naprawdę robi super zdjęcia. Co do stylizacji to niedawno kupiłam sobie jeansową spódnicę zapinaną na guziki. Pomimo tego, że nie wiedziałam czy jest ona modna czy nie od razu zakochałam się w niej i postanowiłam ją kupić. Kiedy ją zobaczyłam wiedziałam, że będzie hitem lata! I nie myliłam się. Na prawie każdym blogu modowym widziałam już dziewczyny ubrane w tę właśnie spódniczkę. Występują one w wielu wersjach kolorystycznych. Szczerze mówiąc, czyhałam jeszcze na białą ale na każdej stronie mój rozmiar był już wyprzedany. Jeansowa spódnica z guzikami to chyba jeden z nielicznych trendów nawiązujący do mody lat 70, który do mnie pasuje. Można nosić ją na wiele sposobów i to jest właśnie to co mnie w niej urzekło. Jeśli chodzi o bluzkę to wiadomo, że frędzle królują latem. Kupiona za śmieszne pieniądze w pull&bear, idealnie wpasowała mi się do tej stylizacji. 

Nawiązując do tego, że niedługo zaczyna się szkoła, niestety nie będę miała tyle czasu żeby wpisy pojawiały się tak często jak przez ostatni miesiąc. Trzeba będzie się troszkę skupić na rzeczach ważniejszych, ale nie zapominać też o tych, które się lubi i które są naszą pasją!












Spódnica - Topshop
Bluzka - pull&bear
Buty - adidas

https://www.facebook.com/szymanskifotografia/?fref=ts 







4 komentarze:

  1. ślicznie wyglądasz ;)

    WYGRAJ PROMOCJE TWOJEGO BLOGA NA MIESIĄC ♥

    Kinga Dobrowolska–blog
    Zapraszam kochani ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja :) Bluzka jest prześliczna :D
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/senna-dla-blondynek-i-nie-tylko.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja świetna :)
    Piękna sesja, zdolnego masz tego kolegę :)

    joannavictoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń