wtorek, 24 stycznia 2017

RZĘSY 3D | KONKURS

Hej kochane! Wiem, że post miał pojawić się w weekend, ale z racji tego, że jestem chora to mam troszkę czasu. Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o stylizacji rzęs, na której miałam przyjemność być parę dni temu. Moje rzęsy przedłużone są metodą 3D, czyli 3:1. Metoda 3:1 polega na aplikacji trzech rzęs do jednej naturalnej bez jej obciążania. Otrzymujemy efekt mocno zagęszczonych rzęs. Rzęsy są pięknie podkręcone i niesamowicie lekkie. Efekt końcowy jest lepszy niż sobie wyobrażałam. Oko staje się pełniejsze i pomimo wypadania cały czas wydaje się mocno zagęszczone. Przez pierwsze dni należy unikać kontaktu z wodą. Nie należy pocierać ich, nie wskazane jest również zbyt częste dotykanie rzęs. Rzęsy czyścimy płynem bez tłuszczu, czyli najlepiej płynem micelarnym lub szamponem dla dzieci. Aplikacja trwa od 2 do 3 godzin. Stylizacja wykonywana jest na leżąco, osobom niecierpliwym nie polecam tego zabiegu. Na rzęsy zdecydowałam się z powodu wyjazdu, aby nie musieć malować oczu. Jak na razie ze stylizacji jestem bardzo zadowolona i z całego serca Wam ją polecam. Niżej wstawiam Wam parę fotek, żebyście mogły zobaczyć efekt.







                                              

A teraz czas na mały konkurs. Niestety udział mogą brać tylko osoby mieszkające w okolicach TurkuNagrodą jest stylizacja rzęs dowolną metodą u 1001 pomysłów na make up. Aby wziąć udział w konkursie należy udać się na mojego Facebook'a i wykonać wszystkie podane tam kroki. Powodzenia! :)


26 komentarzy:

  1. Przepięknie to wygląda, ja miałam kiedyś robione 1:1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne spojrzenie ☺ bardzo mi się podoba ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział w konkursie �� rzęski wyglądają przepięknie �� buziaki ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku ale bym chciała mieć takie rzęski ja ogólnie mam obsesję na punkcje rzęs to więc wiesz :)
    Brakuje mi mało do 100 obserwatorów , pomożesz?
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  5. PIĘKNIE WYGLĄDAJĄ ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny konkurs :) Pięknie wyglądają te rzęsy :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te rzęsy! :*
    Dziękuję za odwiedziny i obserwacje, ja również od jakiegoś czasu obserwuje Twojego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ale efekt! Naprawdę masz piękne oczy :) Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super efekt, ślicznie to wygląda :)
    obserwuje :*
    http://princessgaba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia. Przyjemnie się czyta, dodawaj posty częściej♥ Zapisuję do ulubionych:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na *KONKURS*

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne rzęsy:)
    zapraszam do siebie i dodaje do obserwowanych:)
    https://comamima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale przepiękne rzęsy ja zawsze marzyłam o takich ale boje się ponieważ moja koleżanka sobie aplikowała u koleżanki i rzęsy ma teraz okropne ;/

    vviktooria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie dziwię się :( Dziewczyny, które nie ukończyły kursów i do końca nie znają się na swojej pracy nie powinny zajmować się czymś tak delikatnym jak rzęsy.. Jeśli będziesz miała ochotę to wybierz się do sprawdzonej kosmetyczki! :)

      Usuń
  13. Chciałabym sobie takie zrobić, ale ponoć to źle działa na naturalne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nie jest to prawda. Dobrze zrobione rzęsy, dobrane odpowiednią metodą, nie są jakimkolwiek obciążeniem dla naturalnych rzęs Trzeba tylko udać się do sprawdzonej kosmetyczki. Pozdrawiam! :)

      Usuń
  14. Przepiękne rzęsy, marze o przedłużeniu. Może kiedyś się skuszę :)

    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ale fajny efekt :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny efekt! Sama zastanawiam się właśnie nad metodą 3D!
    Z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzęsy po prostu są cudowne :-)
    Z przyjemnością dodaję do grona obserwowanych :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, kiedy kolejny post? :D
    Zostaję na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wróciłam z wypoczynku, postaram się, aby relacja z niego ukazała się na blogu na dniach. A w następnym tygodniu.. mam bardzo ciekawy produkt do przetestowania, ale jeszcze nie zdradzę jaki! Pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Cute lashes :)
    I follow your blog, can you ckeck mine?
    www.prettyinpinkmc.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  20. Cute lashes :)
    I follow your blog, can you ckeck mine?
    www.prettyinpinkmc.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń