środa, 8 lutego 2017

WINTER BREAK | ZAKOPANE

Dziś witam Was pełna energii po odpoczynku w górach! Każdy potrzebuje czasu dla siebie na naładowanie baterii i cieszę się, że miałam tę możliwość. Tydzień spędzałam w Zakopanem, ale nie bezpośrednio w centrum. Trzeba było troszkę dojechać, ale nie mieliśmy z tym problemu. Hotel nazywał się Willa Krzesanica i znajdował się w spokojnej części Zakopanego. Niedaleko znajdowały się stacje narciarskie Nosal i Harenda. Na stacje narciarską Nosal zdecydowaliśmy się pierwszego dnia, ale dla mnie, jako osoby, która już wiele lat jeździ na nartach, stok był zdecydowanie zbyt łagodny. Polecam Nosal osobom, które się uczą i obawiają się stromych stoków. Minusem niestety jest orczyk, który osobiście nie za bardzo lubię. Właśnie dlatego przez następne cztery dni udawaliśmy się do stacji narciarskiej Małe Ciche. Stok ma około 1,2 km i jest w moim odczuciu średnio stromy, ale wiem, że w osobach początkujących budzi on postrach. W godzinach popołudniowych niestety w czasie dwóch godzin zjechaliśmy tylko cztery razy.. Dlatego przez następne trzy dni chodziliśmy po godzinie 18, gdzie było dużo taniej i stok był niemal pusty. Plusem był też wyciąg krzesełkowy. Dobrze wspominam też Krupówki, pełne świetnych restauracji i przeuroczych ludzi. Podsumowując, wyjazd był bardzo udany i każdemu z Was życzę tak dobrze spędzonych ferii. A niżej parę fotek, które udało mi się zrobić. :) Dajcie znać jak Wam mijają ferie!









7 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :) Ja za niedługo wybieram się do Zakopanego :) Kocham Polskie góry :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety ferie już mnie nie dotyczą ;( Super zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie wczoraj byłam w Zakopanem. Kocham to miejsce jest naprawdę piękne zwłaszcza w zimę. Śliczne zdjęcia!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz bylam w tym roku w Zakopanem i sie zakochalam:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń