czwartek, 16 lutego 2017

TOO FACED SWEET PEACH | PIERWSZE WRAŻENIE

Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z pewnego rodzaju pierwszym wrażeniem. Mianowicie jak już się pewnie domyśliliście z tytułu, chodzi o produkt od Too Faced - paletkę Sweet Peach. Od momentu premiery zrobiła w mediach społecznościowych szał. Na Instagramie roiło się od pozytywnych opinii i wszechobecnego zachwytu kolorami, zapachem i samymi cieniami w sobie. Oczekiwania miała wielkie, bo poprzedniczki, a w szczególności Chocolate Bar są genialne. Miałam styczność ze słyną czekoladką, ale żadna z moich znajomych Sweet Peach nie posiadała. Ciekawość wzięła więc górę i postanowiłam ją kupić. Nie było to jednak takie łatwe jakby się wydawało. Na stronie Sephory była bardzo długi czas niedostępna i składało się tak, że akurat nie miałam dostępu do żadnej Sephory stacjonarnie. Dopiero podczas pobytu w górach i bezustannego odświeżania strony, udało mi się ją zamówić. Z tego co wiem to teraz jest znów dostępna. Kosztuje ona tyle co każda paletka z tych "czekoladek", czyli 189 zł. Paletka składa się z 18 cieni, beżów i brązów: WHITE PEACH, NECTAR, PEACHES 'N CREAM, LUSCIOUS, COBBLER, CARAMELIZED, PUREE, SUMMER YUM, CHARMED I'M SURE, koralowych różów i fioletów: GEORGIA, JUST PEACHY, CANDIED PEACH, BELLINI, PEACH PIT, DELECTABLE i z ciemniejszych odcieni: TEMPTING I TALK DERBY TO ME. Oprócz tego jest jeszcze jeden połyskujący cień w kolorze zieleni o nazwie BLESS HER HEART, dla którego jeszcze nie znalazłam zastosowania. Była bardzo przeze mnie wyczekiwana, dlatego kiedy przyszła od razu zaczęłam ja testować i wykonałam nią kilka makijaży. To co dało się na pierwszy rzut oka zauważyć, to fakt, że ona rzeczywiście pachnie brzoskwiniami. Chocolate Bar również smakuje jak czekolada, ale ta wersja jak brzoskwinki zdecydowanie nie smakuje. Cienie są po prostu bardzo słodkie. Niektóre cienie się osypują, ale nie ma z tym tragedii. Dwa najjaśniejsze kolory z paletki mogłyby być też bardziej napigmentowane. Poza tym nie mam żadnych zastrzeżeń, cienie super się blendują a kolory są nadzwyczajne. Opakowanie też robi swoją robotę, bo jest bardzo dobrze wykonane, ma lusterko, co też jest ważne, na przykład w podróży. Do paletki dołączona jest kartka z przykładowymi makijażami, żeby można było się zainspirować, ale moim zdaniem makijaże, które są pokazane nie są warte odtwarzania. Samą paletkę warto jest kupić dla samych kolorów, bo są naprawdę niespotykane. Podsumowując, paletka na razie podoba mi się bardzo. W tym momencie jest moim numerem jeden wśród paletek, które posiadam. Od pewnego czasu zastanawiam się też nad kupieniem jakiejś paletki z TheBalm, więc gdybyście mogły, napiszcie mi proszę na dole jaka z nich jest warta polecenia. :) Dajcie też znać czy zainteresowała was Sweet Peach od Too Faced. Może macie? Albo zamierzacie kupić? Dajcie znać w komentarzach. :)
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu! 











37 komentarzy:

  1. Śliczne kolory ♡♡ pozdrawiam i zapraszam na konkurs ♡♡♡
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka paleta marzy mi się :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglada ale ja i tak nigdy nie umiałam się malować cieniami :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/loose-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie kolory ciekawe ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam ;* odwdzięczam się za każdą obserwację :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kolorki, ciekawa jestem jak wyglądają na powiece :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają naprawdę świetnie. Czemu ja nie umiem robić makijażu :((

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kolory.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Paleta cudo ;)

    http://niemoznamiecwzyciuwszystkiego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak ta paletka to cudo ma piękne kolory a do tego jakie trwałe :)
    Mało brakuje mi do 180 obserwatorów. Pomożesz?
    Nie mogę przegapić tak świetnego bloga- obserwuje!!! Czekam na kolejne posty!!!
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne kolory! Również słyszałam o niej wiele dobrych opinii i mam zamiar także ją zakupić :)
    Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Od dawna poluje na ta paletke ale jeszcze nie jest dostepna w moim kraju wiec musze jeszcze troszke na nia poczekac! :D Bo jestem tak strasznie ciekawa juz za sam wyglad jestem w niej zakochana, haha! <3
    Z TheBalm jeszcze nic nie mam ale za kazdym razem gdy kupuje kosmetyki powtarzam sobie ze tym razem cos kupie z tej firmy wiec moze kiedys wreszcie sie to spelni, haha! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja akurat mam zamiar kupić przyjaciółce na urodziny jakąś paletkę, a ta ma prześliczne kolory! *.*
    Co powiesz na wspólną obserwację? :))
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie mi się podoba ta paletka ale ja nie maluję się za często cieniami i cały czas się zastanawiam czy jest sens wydawać na nią prawie 200 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta paletka rzeczywiście jest popularna, ale najpierw chciałabym zaopatrzyć się w Chocolate Bar :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam tą paletkę, praktycznie każdy odcień <3 a zapach to bajka jak dla mnie ;)
    dziekuje za odwiedzenie mojego bloga :) ja również obserwuje, będę tu zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Paletka wygląda cudownie i jest mega słodka ♥ Ma naprawdę cudowne kolorki i zaczynam się poważnie zastanawiać nad kupnem :)
    Zapraszam czasem do mnie :) Pozdrawiam, Niezdara ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chciałabym kupić tą paletkę :) Wszystko jest w jednym miejscu i jest mała szansa na zniszczenie produktu :)
    Ja również obserwuję :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna paletka , zapraszam do mnie http://patrycjarzebska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta paletka jest cudowna <3
    Obserwuje i zapraszam do mnie :_
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Paletka prezentuje się świetnie. Może za jakiś czas sama przetestuję. :) Jak tylko wrócę do w miarę częstego 'malowania oka'. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna paletka ma fajne kolory ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, ze ja nie ptrafie się malować cieniami :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/stylewepl-and-justfashionnow.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolory są rzeczywiście przepiękne! *.*
    Ja zastanawiam się nad kupnem tej paletki lub Chocolate Bar :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam jej jeszcze. ;]

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie, że udało Ci się ją kupić. Kolory piękne :)
    Nie wiem czy za taką cenę bym się skusiła ale kto wie..
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam różnego rodzaju cienie! Myślałam nad tą paletką też szczerze mówiąc. :)
    Dopiero zaczynam w blogowaniu i również zapraszam do siebie. :)
    http://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystkie kolorki paletki sa jak najbardziej na ogromny plus :) moze i troche droga, ale liczy sie przede wszystkim jakosc ;)

    pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo dużo dobrego słyszałam o tej paletce :) Niestety kolorki trochę nie w moim stylu, ale chętnie skusiłabym się na inną paletkę too faced.

    Obserwuję :)
    youcallmereckless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Rozpatruję zakup tej paletki :) Nie miałam jeszcze nigdy żadnej :) Rzetelna recenzja, obserwuję :)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolorki są śliczne w tej paletce, dokładnie takie by się nam przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna paleta, jak dla mnie kolory MEGA. :)

    Obserwuję!;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Z chęcią zobaczyłabym makijaż z użyciem tej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Słyszałam same dobre opinie na temat tej paletki ;) Mam nadzieję że za niedługo sama się w nią zaopatrzę ;)

    OdpowiedzUsuń