sobota, 22 grudnia 2018

PIXI GLOW TREATMENT

Pixi jest firmą, o której niedawno dowiedziałam się za sprawą jednej z moich ulubionych youtuberek, a mianowicie Chloe Morello, która jest ich ambasadorką. W jej filmikach często widziałam nawiązania do marki pixi, więc musiałam ją sobie oblukać. :D Jakie było moje zdziwienie kiedy dowiedziałam się, że w ich ofercie są również produkty pielęgnacyjne a do tego takie, które lubię, czyli, które dają skórze glow. Firma ma w swojej ofercie naprawdę wiele ciekawych produktów od kremów, masek, serum, mgiełek aż po toniki. Pierwszym produktem, który mnie zaciekawił był oczywiście rozsławiony wszędzie glow tonic. Złuszcza i oczyszcza on skórę za pomocą kwasu glikolowego, łagodzi, nawilża, nie zawiera alkoholu i nie jest testowany na zwierzętach!! Można go kupić w trzech pojemnościach: 15, 100 i 250 ml. Ja jestem z tego toniku bardzo zadowolona, chociaż używałam go tylko kilka razy. Zdecydowanie skóra po kilku jego użyciach dostaje więcej blasku i zauważyłam też, że zmniejszyła się widocznoczność porów.
Kolejnym produktem, który pokochałam jest mgiełka utrwalająca makijaż, czyli Pixi Glow mist. Jest wzbogacona o 13 naturalnych olejów. Nawilża, chroni i odżywia. Można jej używać do wykończenia makijażu lub do poprawek w ciągu dnia. Jest to jedna z moich ulubionych mgiełek, ponieważ po wymieszaniu i spryskaniu makijażu daje bardzo świetliste wykończenie co bardzo lubię.
Kolejną perełką jest głęboko oczyszczające "błoto" do twarzy. Cera po nim jest odżywiona, oczyszczona i delikatnie złuszczona. Kwas glikolowy wzmacnia blask jaki odzyskuje skóra po zastosowaniu tego produktu.
W skład serii GLOW wchodzi też maska, która szczerze mówiąc przypomina mi troszkę te maseczki bąbelkowe, które można kupić w drogeriach. Po używaniu jej przez kilka tygodni zauważyłam, że pory zmniejszyły się i zaskórniki są mniej widoczne. Zazwyczaj używam jej rano, żeby nadać skórze zdrowego blasku, ale dobrze też zrobić sobie ją przed jakąś imprezą czy ważniejszym wyjściem dla bardziej promiennego wyglądu. 
Bardzo polecam wszystkie produkty tej serii, uwielbiam, gdy skóra nie wygląda na zmęczoną i dostaje naturalnego glow. Cena nie jest może najniższa, ale uważam, że zdecydowanie warto! Teraz do zakupów w prezencie dostajecie produkty do brwi, więc tym bardziej myślę, że pieniążki wydane na te produkty nie pójdą w błoto. Jeśli macie coś firmy Pixi dajcie znać jak Wam się sprawdza! Niżej podam linki do wszystkich produktów, buziaczki i wesołych świąt!








Tonik - KLIK!
Cleanser - KLIK!
Mgiełka - KLIK!
Maska - KLIK!

25 komentarzy:

  1. Ja dowiedziałam się o tej marce z Instagrama pewnej blogerki ☺
    Też mnie zaciekawiła ta marka ☺
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt 😘 🎄
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam szczerze, że wcześniej z tą marką się nie spotkałam.
    Zaciekawiłaś mnie tymi produktami :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja o pixi sporo słyszałam, gdyż teraz masa makijażystek podejmuje z nimi współprace :) Produkty wyglądają ciekawie, jednak sama chyba nie zdecydowałabym się na razie na ich zakup :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej marce, ale Twoja recenzja mnie zaciekawiła.
    Chyba w przyszłym roku skuszę się na zakup kilku tych kosmetyków ;)
    Życzę zdrowych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia.
    Obserwuję.
    Pozdrawiam serdecznie
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka razy wcześniej słyszałam o tej firmie, ale nigdy nie zagłębiałam się w jej asortyment, ale zaintrygowałaś mnie i z chęcią przejrzę.

    Pozdrawiam kochana
    Glamcia

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już czytałam sporo opinii o tych produktach i się chyba w końcu skuszę.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam już te produkty kilka razy! bardzo ładnie się prezentują ;)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym kiedyś przetestować kosmetyki zaprezentowanej firmy! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. to jest świetna firma! musimy coś dorwać i przetestować:)!

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam nigdy o tej firmie, ale zaraz nadrobię zaległości! Z tego co piszesz to kosmetyki są rzeczywiście świetne.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. szczerze nigdy nie słyszałam o tej marce ale można przyznać mają uroczę opakowania takie pastelowe CUTE !!!
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie słyszałam o tej marce, muszę kiedyś przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiłaś mnie, może kiedyś wypróbuję, bo nigdy nie słyszałam o tej firmie!

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Thank you for the recommendation! Looks good. :)

    Greetings: Ruut

    https://www.etsy.com/shop/RootsByRuut

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wpis , nie testowałam tych produktów , ale szczerze zastanawiam się nad ich zakupem ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam, że jestem u Ciebie pierwszy raz. Genialny wpis, miałam okazje przetestować te produkty świetnie podsumowałaś je. Ja podpisuje się również pod Twoimi słowami i polecam sięgnąć. Pozdrawiam kochana i zapraszam do siebie ;)
    https://modnenewsy.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze to jeszcze nigdy nie słyszałam o tej marce. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam już kiedyś o kosmetykach tej marki, ale ja jeszcze nic nie miałam od nich

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytalam o tej bardzo ostatnio bardzo duzo, niestety nigdy nie mialam zadnego z ich produktow

    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też lubie Chloe Morello. Obserwuję i Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam dużo dobrego o tej marce :) jestem ciekawa tych kosmetyków :)

    Buziaki:*
    Nowy Post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  22. Do tej pory nie miałam okazji poznać bliżej kosmetyków tej marki ale mam nadzieję, że uda mi się to nadrobić.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń