poniedziałek, 12 września 2016

AUTUMN IS COMING | JUMPSUIT

Hej Wam! Czasu brak, a rzeczy do zrobienia coraz więcej.. Wiem, że obiecywałam post o makijażu, a parę osób zwracało się do mnie w tej sprawie. Post pojawi się, ale na chwilę obecną nie wiem jeszcze w jakiej formie go przedstawić. Mam w planach zaopatrzyć się w nowe kosmetyki tak więc bez sensu jest robić to teraz. Przechodząc do tematu tego o czym chciałam napisać.. wiem, że wiele z Was żyje jeszcze słoneczną i upalną pogodą, ale jesień zbliża się wielkimi krokami. 
 Jesienne smutki dopadają wielu z nas, a najbardziej przykre jest to, że zazwyczaj wracają one co jakiś czas… W moim przypadku jesień jest chwilową pauzą. To czas, kiedy lubię zawinąć się w koc, zapalić świeczki i właśnie w łóżku zrobić to co mam do zrobienia. Jesień to czas odpoczynku przed zimą, kiedy wszystko nabiera tempa a dni są coraz krótsze. Ale na razie cieszmy się tą "wakacyjną" pogodą! Ja w weekend wybrałam się na zdjęcia.. Takie miejsca lubię najbardziej i takie stylizacje to to co również bardzo lubię. Kombinezon to must have w szafie każdej dziewczyny. Najwygodniejsze co może być! Jeżeli nie macie takiego w swojej kolekcji to koniecznie musicie się w niego zaopatrzyć następnego lata. 
 Wiem, że to dość krótki post ale tak jak wspominałam - czasu brak. Mam nadzieje, że mi to wybaczycie! Miłego wieczoru wszystkim, buziaki!













34 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia! genialny kombinezon! :)) start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, kombinezon to taki must have, że w te wakacje obkupiłam się kombinezonami i teraz tylko w nich chodzić... Najgorszy moment - zna go każdy kto nosił taki kombinezon - to iść to toalety, haha :D Wszystko trzeba zdjąć :D Pozdrawiam i obserwuję ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kombinezon! Śliczne zdjęcia, co do jesieni to nie mogę powiedzieć, że jej nie lubię bo moje urodziny :) z kolei szkoła i zimno... zimno, ale na pewno nie w tym roku, u mnie obecnie 30 stopni :x

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tez, ale ciepełko już długo nie potrwa :D

      Usuń
  4. Niestety w weekend ta pogoda ma się zepsuć. Ładny kombinezon. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, ale ile można :D w sumie teraz każdy mówi, że chce żeby było chłodno a jak przyjdzie co do czego to będą narzekać. Dzięki :)

      Usuń
  5. Wpis wcale nie jest aż taki krótki.. ;) Świetny kombinezon, podoba mnie się!

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w głowie zawsze wiele tego, co chciałabym napisać, a wychodzi tak, że nic nie układa mi się w całość :( Wielkie dzięki :)

      Usuń
  6. Super zdjęcia i kombinezon :) Ja jesienią także lubię odpoczynek.

    ankuuls – KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tak szczerze nie przepadam za jesienią, chociaż przyznaję, że ma ona jednak swoje uroki ;)
    Pięknie wyglądasz w tym kombinezonie :*

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz cudowną urodę i piękne długie nogi- zazdroszczę! Co do jesieni to należę do tych osób, które szczerze jej nienawidzą. Jeśli byłaby "piękna, złota jesień" jak w filmach to jak najbardziej. Niestety jednak zazwyczaj jest ciemna, ponura i pada deszcz :( Nic tylko owinąć się w koc tak jak piszesz i całymi wieczorami leżeć w łóżku :D

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u nas :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co jak co, ale długich nóg to ja na pewno nie mam :D może takie złudzenie na zdjęciach :)

      Usuń
  9. Bardzo zainteresował mnie Twój blog!
    Cudownie tutaj :)
    OBSERWUJE ! <3
    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie to cieszę się, że jesień coraz bliżej, co prawda nie przepadam za deszczem i ponurą pogodą, bo ciężko mi się zabrać za cokolwiek i nic mi się nie chce, ale u mnie w szkole nie można nosić krótkich spodenek i to jest minus, gdy jest straszny upał. Bardzo ładny kombinezon :).

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście, mnie też dopadają czasem takie "jesienne dni", więc niezbyt lubię jesień, ale lubię się wtedy zawinąć w koc i o niczym nie myśleć :). Bardzo fajna stylizacja! Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam czarno białe ciuchy;) pięknie wyglądasz;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kombinezon i świetne nogi :O Oddawaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nogi? chyba te zdjęcia naprawdę mi je wydłużają! :D

      Usuń
  14. Piękne zdjęcia <3 Obawiam się, że jesień już nadchodzi, z dnia na dzień coraz chłodniej... Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie ci w tym kombinezonie!
    Pozdrawiam
    nikolaprzybysz.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś naprawdę przepiękna ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny kombinezon <3
    Świetne zdjęcia i równie fajny post <3
    Pozdrawiam i obserwuję
    https://loufly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesień to na prawdę dołująca pora roku... Ale można się nauczyć z tym radzić :)
    Śliczny kombinezon ;)
    Ale masz długie włosy :O
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie nowy post, zapraszam ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękne zdjęcia i stylizacja ...wow .Zdecydowanie zostaje tu na dłużej :)

    obserwuje i zapraszam do siebie :https://mvzzle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana! Jak zwykle pięknie wyglądasz :) Stylizacja cudowna!!!

    Pozdrawiam,
    joannavictoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesień się zbliża a ty w kombinezonie :D Heh. Nie no ślicznie wyglądasz. A tegoroczna przed jesień jest wyjątkowa cieplutka:)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było tak niedawno, a pogoda już diametralnie się zmieniła. :D Dziękuję <3!

      Usuń
  23. Jak zwykle śliczne zdjęcia i super post :)
    Zapraszam do siebie Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń