sobota, 1 października 2016

BOMBER | SIEDEMNAŚCIE

Hej kochani! Wczoraj był jeden z wielu dni w roku, ale dla mnie w jakiś sposób szczególny. Czasem czuję się jakbym nadal była małą dziewczynką. Tymczasem jestem w drugiej klasie liceum i wczoraj obchodziłam siedemnaste urodziny.. Najbardziej nie cieszy mnie fakt, że za rok będę pełnoletnia ale to, że nie mogę doczekać się imprezy osiemnastkowej!

Lubię dzień moich urodzin. Staram się spędzić go wyjątkowo. W końcu jest mój - własny, jedyny taki w roku. Każda drobnostka, jaka tego dnia się wydarzy, przyczynia się do tego, że uśmiech nie chce zejść mi z twarzy. Dlatego dziękuję każdemu, bez wyjątku, za cudowne życzenia!

Zaczynając bloga, myślałam, że nie będę miała zapału i po pewnym czasie mi się znudzi. Bardzo, bardzo się myliłam. Teraz, kiedy mam wolny wieczór, myślę, co mogłabym dla Was napisać. Czytam tez różne blogi, które naprawdę dają wiele do myślenia. Cieszę się z każdego pozytywnego komentarza i jestem prze szczęśliwa, kiedy piszecie do mnie na instagramie lub wysyłacie mi maila. Naprawdę wiele to dla mnie znaczy. Teraz wiem, że nie można się bać tego, czego się chce. Decyzja o założeniu bloga była bardzo dobrą decyzja i mam nadzieję, że z upływem czasu będzie Was coraz więcej! 

Wiele osób prosiło mnie o post na temat mojego codziennego makijażu, produktów, których używam.. Dopiero kiedy się za to zabrałam, uświadomiłam sobie ile to roboty! Dlaczego zajmuje mi to tak wiele czasu? Odkąd wiele osób pisało do mnie z prośbą o ten post, testowałam wiele rzeczy, żeby nie tylko napisać o produktach, które ja używam, ale też o tych, które niedawno poznałam. Jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli, post powinien pojawić się w następny weekend! Jeszcze raz dzięki za wsparcie!

Za zdjęcia bardzo dziękuję Kamilowi!
 Buziaki!















Bluzka- Stradivarius
Kurtka bomberka- Stradivarius
Leginsy- Zara
Buty- Nike Air Jordan

25 komentarzy:

  1. Ale ty masz piękne włosy :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia:) Zazdroszczę długości włosów!
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia!!

    http://giustinella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia <3
    obserwuję:) natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wygladasz <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia śliczne! Wszystkiego najlepszego. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie spóźnione życzenia! Szkoda, że już każdy ma bomberkę... (większość), ale dobrze, że wybrałaś inny kolor niż czarny, pudrowy róż i khaki.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję! Wiem, u mnie w szkole ciężko jest znaleźć osobę, która nie ma bomberki. Ale rzeczywiscie kolory, które przeważają to czerń, khaki i róż. Ale akurat sama mam też różową, więc nie moge byc hipokrytką haha :D

      Usuń
  8. Spóźnione wszystkiego najlepszego! Ja jak zakładałam bloga nie myślałam, że znudzi mi się pisanie. Nie znudziło mi się, jednak miałam wzloty i upadki. Przerwy i chęci do pisania. Z chęcią zobaczę post o Twoim makijażu, bo podoba mi się jak jesteś umalowana na zdjęciach :) Zaobserwowałam!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) post pojawi się w przyszłym tygodniu :)

      Usuń
  9. prześliczna bomberka!

    http://start-afire.blogspot.com/2016/10/the-more-i-think-about-it-now-less-i.html

    OdpowiedzUsuń
  10. spełnienia wszystkich marzeń ;) czekam z niecierpliwością na post ;* cudownie wyglądasz!
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w pierwszym zdjęciu - woah :3
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. moze i spoznione, ale wszystkiego najlepszego Kochana! z kazdym dniem promieniejesz, az z przyjemnoscia przeglada sie twoje zdjecia!
    moze wspolna obserwacja? ja juz i to z wielka checia, buziaczki i milej nocy zycze :)

    zapraszam na nowy post! http://justemsi.blogspot.com/
    odwdzięczam się za każdą obserwację!

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne zdjęcia! Obserwuję :)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Spóźnione, ale wszystkiego najlepszego ,kochana! Zaskoczyłaś mnie, bo jak na stosunkowo niewielki czas pisania bloga, bardzo profesjonalnie Ci to wychodzi ;) Powodzenia, kochana!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja kochana <3 Czekam na post makijażowy :) Obserwuje z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń