sobota, 5 listopada 2016

CONFIDENCE TRICK | COLD SHOULDER

Hej! Parę dobrych tygodni temu byłam na zdjęciach, ale było tak zimno, że dość szybko się zwinęliśmy. Dopiero niedawno zebrałam się, żeby wybrać parę tych, które wrzucę na bloga.. Każda z nas wie, że jednym z ostatnich trendów w modzie jest tzw "cold shoulder". Mało kto wie, że już w pokazach na wiosnę 2016 pojawiał się motyw odsłoniętych ramion i "hiszpańskiego" dekoltu, który powrócił do łask. Sukienki i bluzki w takim właśnie stylu pojawiły się w kolekcjach takich domów mody jak Balenciaga, Rebecca Minkoff, czy Chloe. Ale nie oszukujmy się. Kogo z nas stać na takie kreacje prosto z wybiegu? Oczywiście marzenie jest marzeniem i nikt nie zabroni nam ich posiadać, ale jak na razie nie wybiegajmy za daleko w przyszłość. Sieciówki również oferują nam szeroki wachlarz ubrań własnie w takim stylu! A z czym to nosić? Odkryte ramiona szczególnie sprawdzają się w stylu boho.. Są idealne do szortów z wysokim stanem i spódnic dżinsowych.. Myślę, że każdy z nas znajdzie coś dla siebie i to w miarę dobrej cenie.


Ale żeby nosić ubrania, które odsłaniają trochę ciała potrzebne jest wiele pewności siebie. Niektóre dziewczyny myślą, żeby wyglądać dobrze trzeba być chudym jak patyk. To nie jest prawda! Na pewno wiele z nas podejmuje różne diety i ćwiczenia na siłowni, które nie zawsze nam do końca wychodzą, bo brak czasu i motywacji robią swoje. Fajnie jest czasem poćwiczyć, ale nie można mieć na sobie presji, że za wszelką cenę trzeba schudnąć.. W swojej skórze trzeba czuć się dobrze. Niektórym podobają się właśnie kształty osób określanych jako: "przy kości". Ostatnio natrafiłam na bloga dziewczyny, która nie była do końca szczupła, ale mimo tego odsłaniała nogi i pisała, że czuje się z tym dobrze, bo dba o siebie. Ma racje! Jeśli dziewczyna jest zadbana, nieważne jaki rozmiar nosi.. wtedy swoją pewnością siebie i urokiem osobistym oczaruje każdego! Jeśli ktoś czuje się dobrze w swojej skórze, nie można się z niego naśmiewać. Naśmiewać się z czyjegoś rozmiaru nie powinno się w ogóle, ale wiadomo, że znajdą się osoby, którym zawsze będzie coś przeszkadzało. Każda z nas jest piękna! Pamiętajcie dziewczyny! 








18 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja :)
    Lubię takie bluzeczki <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, ślicznie wygladasz ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznotka *.* Super post ;)

    http://start-afire.blogspot.com/2016/11/sammydress-active-wear.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz <3 Pięknie :) Obserwuję :) Pozdrawiam
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wow oddawaj włosy sa śliczne ♥ zostaje

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mądre słowa :) Zdjęcia są ekstra, a bluzkę koniecznie muszę sobie taką sprawić :O
    Pozdrawiam :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post!
    Piękna jesteś zdjęcia też bardzo ładne :)

    vviktooria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja sama byłam kiedyś chuda jak patyk i źle wspominam te czasem.. Każdy mówił mi, że wyglądam jak anorektyczka a to sprawiało mi przykrość i w końcu zaczęłam ćwiczyć bardziej na mięśnie np. uda,pośladki i już jest o wiele lepiej
    obserwuję i zapraszam do mnie
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz gdy jest tak zimno na zewnątrz mi również trudno wytrzymać haha! Jeśli chodzi o moją wagę to chciałabym ważyć mniej jak i być chudsza. Jednak nie potrafię od tak zrezygnować z tego co jem i zacząć ćwiczyć. Nie mam odpowiedniej motywacji.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia. Masz genialne włosy!
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja! Zgadzam się z Tobą, najważniejsze to czuć się dobrze we własnym ciele :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja! Bardzo mi się podoba!
    Zapraszam : iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super Stylizacja, świetne połączenie :)
    mikrouszkodzeniaa.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja :) sama chętnie bym się tak ubrała :)
    ja też od jakiegoś czasu uważam za głupie ten trend, że każdy ma być fit. Ważne żeby być zdrowym i dobrze czuć się w swoim ciele :)

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń