środa, 16 listopada 2016

HOME SWEET HOME

Hej kochani! Ostatnio mam dużo na głowie, ale jest jedno miejsce, gdzie czuję się najlepiej.. W domu! Własny kąt jest czymś co daje nam poczucie bezpieczeństwa. Kiedy wiemy, że mamy gdzie wrócić po szkole, pracy od razu czujemy się lepiej. Ja czasem przyłapuję się na tym, że w czasie lekcji marzę o powrocie do domu i zamknięciu się w swoich czterech ścianach. Otoczenie, w którym się znajdujemy ma wiele wspólnego z naszym samopoczuciem. Wiem, że nie zawsze da się utrzymać idealny porządek w pokoju, ale uwierzcie mi, że w porządku żyje, uczy i odpoczywa się znacznie lepiej. Ja zawsze wyznaczam sobie jeden dzień w tygodniu, najczęściej jest to sobota rano i mniej więcej robię porządki w kosmetykach i ubraniach. Lubię, gdy w pokoju jest przytulnie, a to w większej części zawdzięczam dodatkom. Świeczki, lustra, lampki dodadzą pomieszczeniu klasy i będzie ono większe i zdecydowanie bardziej przytulne. Osobiście, ja uwielbiam lusterka.. Marzę o wielkim, w złotej ramie, ale w tym momencie mój pokój jest na to troszkę za mały. Na szczęście w następnym roku przeprowadzam się i w większym pokoju będzie miejsce i na lustro i na toaletkę o której również marzę.  Małe lusterka są prześliczne, a do tego bardzo funkcjonalne, bo wygodniej jest się malować przy właśnie takim lusterku niż przy dużym lustrze w łazience.
Jestem wielką fanką kwiatów.. Niestety pewnie jak wiele z Was, zapominałam o podlewaniu ich więc zastąpiłam je imitacją „trawy” w pięknych białych doniczkach.. 





Podobne doniczki używam jako organizery do pomadek i pędzli.. na toaletkę nie mam miejsca, wiec zainwestowałam tez w kuferek, który sam w sobie też stanowi bardzo ładną dekorację. Takie kuferki są świetną sprawą jeśli ktoś ma problem z porządkowaniem kosmetyków. Wiklinowe koszyczki też są fajną dekoracją i miejscem do porządkowania w jednym.. Ja swoje pomalowałam na biało, bo bardziej pasowały do wystroju mojego pokoju. W jednym trzymam paletki do cieni i inne kosmetyki oraz perfumy, a w innym jakieś pierdółki, które nigdy nie miały swojego miejsca.





Bardzo fajną opcją są też zdjęcia z fajnymi cytatami, które fajnie zagospodarują przestrzeń, czy to na ścianie, czy na półce. Jeśli macie kute metalowe łózko to fajnym pomysłem jest to, żeby rozwiesić lampki świąteczne dookoła niego. Dzięki temu osiągniecie niesamowity nastrój, tym bardziej w porę świąteczną, która się nieubłaganie zbliża!



Ostatnio zostałam ambasadorka firmy Rabble. Jest to stronka szeroko rozwinięta Szwecji, Danii i Norwegii. Oferują cały wachlarz kodów rabatowych, kuponów zniżkowych oraz bonów promocyjnych. W tym tygodniu Rabble zaproponowało mi umieszczenie na moim blogu kodów rabatowych do sklepu Home&You. Mam nadzieje, że skorzystacie z promocji!
A Wy jak bardzo zwracacie uwagę na dekoracje w Waszych pokojach? Dajcie znać w komentarzach! Buziaki!

26 komentarzy:

  1. Świetny post ja nie zawsze mam czysto, ale staram się :) piękne zdjęcia :) pozdrawiam :*
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w pokuju musi przede wszystkim być porządek :) Bardzo ładne zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Te doniczki z ikei najlepsze :D Sprawdzają się nie tylko dla kwiatków jak widać!:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia!
    Musisz mieć pięknie w pokoju :)

    https://vviktooria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Brakuje mi tu zdjęcia całego pokoju :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te ozdoby w Twoim pokoju :) Dzięki za obserwację i oczywiście również obserwuję! iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. dokładnie :) nie ma miejsca jak dom :) piękne ozdoby :) w podobny sposób wykorzystuję te ażurowe doniczki :D
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dom to miejsce najlepsze na ziemi ! Nigdzie nie będzie tyle spokoju co w domu ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Też ostatnio rozważałam opcję sztucznych kwiatów, bo niestety zapominam o podlewaniu gdy nie ma lata... :) Ślicznie to wygląda :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne :3 Bardzo podobają mi się doniczki, które imitują wzór serwetek i pomysł na przyozdobienie łóżka światełkami.

    http://bukiet-stokrotek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Te doniczki z Ikei są świetne ;) Sama mam w pokoju biała i szarą ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny pokoj- mam takie same doniczki+lozko :D


    http://justemsi.blogspot.com/ odwdzięczam się za obserwację

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny wystrój pokoju! :) Bardzo podobają mi się doniczki i lampki nad łóżkiem :) Też chciałabym, żeby mój pokój tak wyglądał! :D

    Obserwuję ;)
    Pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. jak ja Ci zazdroszcze pomysłów na dekoracje

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczny wystrój :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wystrój :)
    U mnie różne kuferki czy pudełka są obowiązkowe :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post, ja chciałabym sie sprawdzić w swojej aranżacji wnętrz, ale dopiero razem z chłopakiem remontujemy mieszkanie :D też jestem ambasadorką rabble ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ale śliczne te lampeczki :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne dekoracje :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovely decoration *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back?
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  21. Valeriana Wallichii it's miles an ayurvedic herb especially used for napping issues. It stimulates the nervous gadget and therapies anxiety issues. This
    http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    OdpowiedzUsuń
  22. jaki ładny pokój <3

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Gleam And Glow : Meditation a further spiritual healing will allows us to endure these situations and can certainly take the selection more easily and effectively. The spirituality enhances a divine positive energy in our life which leads us to a new lease of life. Spiritual healing gives us freedom from any kind of bad habit you have. It reprograms our mind into a healthier their lives. It increases our mind's energy level which immediately affects your immunity system. Our first-class immune system heals us from much kind of problems like stress, depression, headaches and the entire body pain.
    http://www.supplementrail.com/gleam-glow/

    OdpowiedzUsuń
  24. Revolyn Keto Burn : Sie würden sich möglicherweise entscheiden, Geld zu sparen und kaufen Gewichtsverlust in großen Mengen. Ich hatte gewählt, dass ich nicht weiter darüber sprechen sollte, was die Gewichtsabnahme betrifft. Ich verstehe, dass sie das tun. Ich konnte jedoch das letzte Mal dauern, dass dies von meinem ersten Aufsatz über Gewichtsverlust und das war ein Glaubwürdigkeitsschub.

    http://www.cashfacts.de/revolyn-keto-burn/

    OdpowiedzUsuń