poniedziałek, 17 października 2016

KYLIE JENNER LIP KIT

Hej kochani!
Tak jak wspominałam, ostatnio dostałam w prezencie Lip Kit od Kylie Jenner. Był to bardzo trafiony prezent, bo od dłuższego czasu chciałam go kupić, ale miałam z tym problemy, bo zestawy wyprzedawały się w przerażającym tempie! Pierwszy raz kiedy zostały wypuszczone do sprzedaży wyprzedały się w kilka sekund. Teraz jest już łatwiej zdobyć jedną z tych pomadek, ale i tak trzeba obserwować instagrama Kylie i KylieCosmetics, żeby dowiedzieć się o kolejnym "restocku". Jest też wiele kont na Instagramie, na których dziewczyny wstawiają godzinę dostawy dla każdego z czasów, ale samemu jest też łatwo to ogarnąć. Najgorsze jest w sumie to, że bardzo często godzina dostawy, u nas w Polsce, jest godziną bardzo późną, no ale wystarczy nastawić sobie budzik i po problemie. Ja nie brałam udziału przy zamawianiu, ale wiem, że byłoby to dla mnie zbyt stresujące, więc kiedy będę chciała zamówić coś innego ze stronki Kylie, na pewno poproszę o to mojego chłopaka. Pomadka z konturówka kosztują 29$, co po przeliczeniu na polskiego daje około 115 zł, Niestety przesyłka jest bardzo droga bo kosztuje aż 15$, czyli prawie 60 zł! Dlatego kiedy ja będę zamawiała następnym razem, zamówię 2 lub 3 produkty, żeby tylko raz zapłacić za przesyłkę. Marzą mi się jeszcze kolory Dirty Peach i Kristen, chociaż nie pogardziłabym też innymi kolorkami. W zasadzie oprócz czerni Dead od Knight, brązu True Brown K, fioletu Kourt K i nowego koloru jakim jest Trick wszystkie kolory są przeznaczone do noszenia na co dzień. Ale czy warto wydawać tyle pieniędzy na taką pomadkę? Jak z trwałością i kolorem? Zapraszam do przeczytania krótkiej "recenzji".


Słynny Lip Kit od Kylie dostałam w takim oto pudełku, z zewnątrz to nic specjalnego, czarne pudło, z białą karteczką zawierającą imię i nazwisko, adres itp. W środku pudełko jest przepiękne. Jest stylizowane na samą pomadkę, bo motyw na pomadce i pudełku jest identyczny. W środku znajduję się karteczka, i Lip Kit, czyli płynna matowa pomadka i konturówka. Kolor, który ja posiadam to Koko K. Myślę, że jest to jeden z najbardziej pożądanych kolorów, bo nie jest to typowy róż. Mam wiele różów w swojej małej kolekcji, ale żaden z ich nie odzwierciedla tego pięknego nudziakowego bladego różu. Kolor na ciemnej karnacji wygląda naprawdę blado, ale na osobach nieco bledszych nabiera głębi. Jeśli chodzi o karteczkę to z jednej strony jest ten typowy wizerunek ust, a z drugiej podziękowania od Kylie. Z tyłu widnieje skład i jak dla mnie dość głupie wskazówki dotyczące aplikacji. Każdy chyba wie, że konturówka służy do obrysowania ust a pomadka do ich wypełnienia. Aplikator jest bardzo przyjemny, w postaci gąbeczki. Nie jest za duży, przez to łatwo obrysować kontur ust, nawet gdy nie używa się konturówki. Jeśli chodzi właśnie o konturówkę to jest bardzo kremowa, dzięki czemu przyjemnie się jej używa. Trochę już tę pomadkę przetestowałam i uważam , że formuła jest niesamowita. Trzyma się na ustach dosłownie cały dzień i nie wysusza ust. Oczywiście osoby, które maja suche skorki i mają tendencję do wysuszania się ust nie powinny używać matowych pomadek w ogóle. Pomadka od Kylie i tak jest w miarę nawilżająca, więc tragedii i tak by nie było. Sama konturówka też trzyma się cały dzień, a przez to że jest tak bardzo kremowa usta nie są ani trochę wysuszone. Konturówka niestety nie jest wysuwana. Trzeba ją temperować, ale oczywiście specjalną temperówką. Ja używam temperówki z inglota za 8 zł, ale w Rossmannie bodajże też są jakieś w miarę dobrej jakości.










Jeśli chodzi o trwałość to jest naprawdę bardzo dobra. Trzyma się calutki dzień. Oczywiście jeśli zjemy coś tłustego, będzie wymagała małych poprawek, ale przy normalnym jedzeniu i piciu potrafi naprawdę wytrzymać od rana do wieczora. Chciałam zrobić mały test, wiec nałożyłam pomadkę i konturówkę na rękę i sprawdziłam jak zachowają się pod wpływem tarcia, wody i mleczka do demakijażu. Na zdjęciu niżej pokazana jest pomadka nie do końca wyschnięta i konturówka. Po przejechaniu palcem konturówka się rozmazała, ale pomadka została prawie nienaruszona. 


 Na zdjęciu poniżej testowałam pomadkę pod wodą (nie nakładałam nowej warstwy). Tak właściwie to nic się nie zmieniło, nadal była lekko rozmazana, ale za żadne skarby nie chciała zejść z ręki. 


 Na ostatnim zdjęciu chciałam zmyć ja mleczkiem do demakijażu, ale niestety albo i stety, nie da się. Musiałam męczyć się z gąbką, bo naprawdę nie chciała zejść z ręki. Trwałość więc oceniam na bardzo dobrą, ale jeżeli chcecie ja sobie kupić to zainwestujcie w dobry płyn albo mleczko do demakijażu, bo pomadka bardzo mocno i długo się trzyma. 


 Podsumowując, pomadka jest mega napigmentowana i bardzo trwała, a konturówka rozprowadza się jak masełko. Cena może być minusem, chociaż można ją przecież porównać do matowych pomadek w płynie z Anastasi. Ja jestem bardzo zadowolona z prezentu i nie mogę się doczekać aż zamówię kolejne kolory. :)
Mam nadzieję dziewczyny, że post Wam się podobał, a jeśli macie jakieś pytania to piszcie w komentarzach albo na maila. :)
Buziaczki!

66 komentarzy:

  1. Bardzo chciałabym przetestować pomadki od Kylie, koko k to jeden z moich faworytów jeśli chodzi o kolor. Trwałość mają rzeczywiście fantastyczną ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ten odcien jest piekny! jak widac bardzo dobrze sie trzyma

    aalleekkss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mozliwe ze bym zamowila kosmetyki od kylie ale przesylka mmie odstrasza.
    Napisalam ci na ig czy ten rozswietlacz jest jeszcze dostępny :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Marze o niej, mimo, ze jest tak dobra, to szkoda by mi było tle kasy wydać na pomadkę ;) Wole tańsze zamienniki, ale może ktoś zrobi prezent tak jak Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do tej pory też tak myślałam, ale dopiero teraz widzę jak droższe produkty są lepsze jakościowo :)

      Usuń
  5. kolorek przepiękny! marzy mi się taka szmineczka ;3

    zapraszam na nowy post, odwdzięczam się za każdą obserwację!
    http://justemsi.blogspot.com/2016/10/filharmonia-im-mieczysawa-karowicza-w.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie rzeczy raczej nie dla mnie, ponieważ się nie maluję. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor! Obserwuje :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne testy ;).
    http://modoemi.blogspot.com/
    Odwdzięczam się za obs ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ma kolor :) kochana co powiesz o wspólnej obserwacji ? www.fashinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolor :) obserwuję i zapraszam
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam Kylie Lip Kit i chyba nie zrobię tego, bo nie używam tak często szminek. Zachęciłaś mnie tym, że trzyma się cały dzień. Ciekawy post, bardzo miło mi się go czytało! :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne odcienie :) idealne do jesiennych stylizacji. Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Najładniejszy odcień ze wszystkich :) Zastanawiam się nad jego zakupem:)
    Obserwuję! ;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny kolor, na pewno będzie Ci pasował :) Liczę na kolejne takie wpisy. Obserwuję :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Szaleństwo na te produkty jest, w sumie to chyba gratulacje, że Tobie udało się je zamówić. Mnie chyba odstraszają ceny, nie wiem czy na pewno prodkut jest aż tak wart tego by tyle w niego zainwestować, choć Ty masz o nich bardzo dobre zdanie ;)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolor, lecz dla mnie to za drogo jak na jedną pomadkę ;p
    Dziękuje za komentarz ;*
    Obserwuję ^^
    Julciik-blogg

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna recenzja! Ten błyszczyk ma piękny odcień.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. You have a great blog, would you like to follow each other?I already follow you
    https://majalivinglife.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super recenzja! Mi bardzo podobają się kolory pomadek ale szkoda mi troszkę pieniędzy. Ostatnio znalazłam parę podobnych kolorów ale również bardzo chciałabym wypróbować Lip Kity :)
    Zapraszam do mnie https://vviktooria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie miałam okazji nic od nich testować :(
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeju, świetna jest szkoda, że trochę kosztuje :/ Kolorek cudny :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow kolor cudny szkoda tylko że taka cena :D ale pewnie warto ją posiadać :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każda obserwację :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! Great review! I have this lipstick beige and purple shades))
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  24. Jej produkty są świetne , a kolory po prostu mega <3

    https://letterdeceased.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Great :)
    Love this color!

    Do you want to follow each other on gfc and G+? Let me know on my blog and I'll follow you back. ♥

    xoxo
    http://www.deborabrazil.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  26. Dużo dobrego słyszałam o tych pomadkach, sama niestety jeszcze nie miałam okazji wypróbować jej osobiście, ale zbieram się do zakupu :)

    zapraszam i zachęcam do obserwacji
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny kolor, chociaż cena trochę odstrasza :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi szminki jak i paletki od Kylie bardzo się podobają. Jednak nie wyobrażam sobie wdać tyle na szminkę. Kolory są cudne!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam ochotę na tę pomadkę już od dłuższego czasu, ale cena trochę odstrasza. Kiedyś na pewno się na nia skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale się napisałaś :)
    Świetny post i wybrałaś najlepszy kolor pomadki
    zapraszam https://twojulubionyblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie wiem czemu, ale choć jest tak bardzo znana, nie ciągnie mnie by je mieć. Mam swoje sprawdzone, jednak fajnie, że Ty zdołałaś ją przetestować.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolorek pomadki bardzo mi się spodobał ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Dostałaś chyba najpiękniejszy kolorek z całej kolekcji, przynajmniej według mnie :) Faktycznie, cena może nie zachęca, ale mam nadzieję, że też będę mogła na własnych ustach przetestować tę pomadkę! Obserwuję :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart

    OdpowiedzUsuń
  34. Nice post! Have a great weekend.
    would you like to follow each others? let me know on my blog!!
    new post is up take a look!
    http://iamaliyankhan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny kolorek :)

    Klikniesz na moim blogu w trzeci baner? Z góry dziękuje :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. I love the shade!

    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC and Google+
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  37. One są swietne! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolor jest cudowny- taki jak lubię :) Z tego co tu przedstawiłaś to trwałość tej pomadki jest rewelacyjna :)
    Bedzie mi bardzo miło ,jeśli klikniesz w reklamy na moim blogu :)
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne odcienie , świetne są te pomadki ;)
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Zazdroszczę, śliczny kolor! :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie olamyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczny kolorek! Już od dawna marzę o jakiejś pomadce od Kylie, jednak póki co, trochę szkoda mi pieniędzy ;) Trwałość jest na prawdę świetna :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  42. Odcień piękny, niezwykły ! Sama zamierzam zakupić niebawem jedną z pomadek Kylie, może zdecyduję się właśnie na tą jedną. :D

    Pozdrawiam i obserwuję. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajny odcień :) Sama niedawno zakupiłam, aż 3 pomadki, aktualnie jedna mi się skończyła u mnie one się sprawdziły :)
    Obserwuję :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Lovely post!
    Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica?
    If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny kolorek, dobra recenzja, widać że wybierając ten produkt trafimy w 10-stkę
    Dzięki za wpadnięcie do mnie!:)
    Mój blog-klik!:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Od dawna szukam trwałej pomadki, ale póki co ta jest zbyt droga jak na moją kieszeń :D. Jak odłożę na samochód to wtedy dopiero będe mogła sobie na taką pozwolić.
    Śliczny kolor <3.
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten kolor jest śliczny :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Przyzna, że te kolorki bardzo trafiły w mój gust ale tak czy siak nie rozumiem tego zachwytu. Może dlatego, iż nie przywiązuje zbytnio uwagi do moich ust, dla mnie wystarczy balsam i wychodzę ;D Ale powtórzę, kolorki są genialne!

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Your blog is very nice and I am following you.
    I would love for you to follow back -
    it is fun to support new bloggers!
    Have a great day, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Jaki piękny odcień! <3 Bardzo dobra recenzja :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Super kolorek! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Zastanawiałam się parę razy nad tym lip kitem, mają one mieszane opinie. Ale prawdy sie dowiemy kiedy spróbujemy tego sami. I mam nadzieje, ze następnym razem uda mi się ja zakupić!
    Mój BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  53. Dla mnie to te lip kity są już takie nudne, dosłownie każdy chce je mieć bo będzie szpan czy coś, ja tam wolę kupić sobie jakieś zamienniki, za duzo niższą cenę niż za ponad 160 zł jeden produkt. Choć nie powiem, że niektóre kolory są bardzo ładne!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to na pewno nie było dla szpanu. Bardzo chciałam ją mieć, bo uwielbiam makijaż i uwielbiam testować nowe kosmetyki, wiec bardzo się ciesze, że ją dostałam :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  54. Śliczny kolor pomadki!! Kocham tego typu recenzje.. :) http://start-afire.blogspot.com/2016/10/ootd-with-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale zazdroszcze! Przepiekny kolor! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  56. Zazdro... Marzę o produktach od Kylie *. *
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Marzę o tych zestawach, jednak o ile cenę byłabym w stanie znieść, o tyle nie chce mi się bawić w całą procedurę nocnego wyczekiwania i zamawiania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń